چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۶۳۶۶
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳)
به‌دنبال قتل بامدادی مرد میانسال با ضربات متعدد چاقو، تحقیقات تیم جنایی جهت دستگیری متهمان کلید زده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بامداد امروز شنبه نهم تیرماه، مرگ مشکوک مردی در محله فرجام تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و جسد مردی حدوداً ۴۵ ساله را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول قربانی یک جنایت خیابانی شده است.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت که مقتول به‌همراه دوست خود به‌خاطر چشم در چشم شدن و مسائل پیش‌پاافتاده با ۲ مرد جوان درگیر شده، اما در جریان این نزاع با ضربات چاقو به قتل رسیده است که عاملان جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته‌اند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف ابتدا هویت عاملان جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی جهت دستگیری متهمان پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->